Jak poprawić widoczność strony? Warto wypróbować PBN!

W tym miejscu znajdziesz aktualną ofertę PBN.

By klient odkrył twoją działalność powinieneś nie tylko mieć stronę firmową, ale także zadbać o jej widoczność na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Do tego kluczowa jest zawartość strony oraz to czy regularnie publikowane są na niej kolejne rzetelne i przydatne dla odbiorcy artykuły. Ale nie wolno także zlekceważyć tzw. link buildingu, innymi słowy zdobywania linków kierujących na stronę. Jednym ze sposobów na link building jest wykorzystanie PBN-ów – prywatnych sieci serwisów.

PBN – pomocne jako komponent wieloaspektowej strategii reklamowej

PBNy są prywatne, ponieważ są budowane a następnie nadzorowane przez jeden podmiot (przeważnie przez agencję SEO lub dużą agencję marketingową), który troszczy się o jakość udostępnianych tam treści. PBNy są przeważnie używane jako komponent wieloaspektowej strategii reklamowej, co jest bardzo istotne, ponieważ najlepsze rezultaty ich użycia widać w stosunku do stron, które zostały poprawnie zoptymalizowane pod kątem technicznym oraz zawartości. Prywatne sieci serwisów nie tylko dają możliwość pozyskania dużej ilości linków przychodzących do strony, ale też na ich urozmaicenie, co jest pozytywnie postrzegane przez algorytmy wyszukiwarek. Za słaby punkt PBNów można uznać tylko to, że ich wykonanie sporo kosztuje, a później konieczne jest poświęcenie wielu godzin na utrzymanie ich na dobrym poziomie.

Publikacje z linkiem kanonicznym i wizytówki NAP, czyli jak spożytkować potencjał PBN

Prywatne sieci portali rewelacyjnie spełnią swoje zadanie w pozycjonowaniu lokalnym, bowiem można przy ich użyciu zamieszczać tematyczne artykuły sponsorowane będące wizytówką NAP. Co to jest NAP? To niejako każda publikacja online, gdzie zaprezentowane są najistotniejsze informacje kontaktowe firmy – jej telefon lub e-mail, adres stacjonarny i pełna nazwa. Przykładowo, NAP-em jest wizytówka Google Moja Firma, ale jest nim także strona na portalu społecznościowym, wpis w internetowym rejestrze firm czy artykuł, pod którym umieszczono firmowe informacje kontaktowe.

Kolejna ciekawa metoda wykorzystania potencjału PBNów to artykuły z linkiem kanonicznym. To powtórna publikacja ciekawych artykułów z dodaniem hiperłącza do źródła tekstu oznaczonego tagiem “rel=canonical”. W takiej sytuacji roboty wyszukiwarek zazwyczaj oceniają wyżej wartość oryginalnego wpisu, ponieważ odnajdywanie linków do niego na rozmaitych stronach w sieci traktują jako znak, iż pod wskazanym adresem kanonicznym znajdują się godne przeczytania, wiarygodne informacje. Artykuły z linkiem kanonicznym są najskuteczniejsze przy tekstach z sektora YMYL (Your Money Your Life), gdzie liczy się wypracowanie wysokiego autorytetu, a więc tych powiązanych przede wszystkim z medycyną, doradztwem prawnym, aktualnymi wydarzeniami czy inwestycjami.

PBN Market Skuteczny linkbuilding SEO