Przed właścicielami firm, którzy planują promocję lub wybierają się na targi, częstokroć pojawia się dylemat, jaki gadżet reklamowy ze sobą zabrać. Powinien on wszak nie tylko przyciągnąć uwagę klientów, ale też być na tyle funkcjonalny, aby na co dzień z niego korzystali i dzięki temu rozwinęli więź z marką. Takim produktem są właśnie torby z logo firmy.
Typy toreb z nadrukiem
Sprawdzając ofertę drukarni zajmujących się nadrukami na gadżetach reklamowych w mgnieniu oka dostrzeżemy, iż pod frazą “torba” ukrywa się kilka produktów. Są to m.in. torby na zakupy – najbardziej funkcjonalny i bodajże najpopularniejszy gadżet promocyjny. Nadruk nazwy imprezy lub logotypu na bawełnianych, płóciennych i jutowych torbach na ramię zawsze pięknie się prezentuje, a przy tym jest wystarczająco trwały, żeby długo zachować się na materiale. Dodatkową zaletą tych toreb jest ich koszt. W zależności od nakładu zamówienia i typu torby, cena w większości wypadków zaczyna się od paru złotych za jedną sztukę. Nadruki można wykonać też na torbach na notebooka lub torbach sportowych i podróżnych. Są to akcesoria, które docenią np. organizatorzy popularnych sympozjów oraz wykładów. Naturalnie, koszt produktów tego rodzaju i nadruku na nich jest w takich przypadkach dużo wyższy – sięga do kilkudziesięciu złotych.
Gdzie opłaca się zamówić torby na zakupy?
Firmy prowadzące działania marketingowe najczęściej zlecają równoległe wykonanie wielu rodzajów gadżetów. Powinny więc złożyć zamówienie w hurtowni z gadżetami, która w swojej ofercie posiada jeszcze przynajmniej kilkanaście innych produktów promocyjnych do zadruku. Równocześnie z torbami z logo firmy warto zdecydować się np. na nadruk na koszulkach, zagłówkach bądź innych użytecznych artykułach z tkaniny lub dodać do zamówienia o standardowe gadżety reklamowe, jak smycze, długopisy i ołówki, które stale cieszą się zainteresowaniem klientów.