projekt gazety

Korporacyjne broszury – projekt gazety

Gazeta firmowa to wspaniała forma motywowania załogi, ale też działanie marketingowe. Zobaczmy więc, jakie treści można zamieścić w takiej broszurce i dlaczego warto się na to zdecydować.

Projekt gazety – motywuje personel

Gazeta firmowa może spełniać rozmaite funkcje. Pierwszą z nich jest wspieranie komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa – informowanie o osiągnięciach, chwalenie się ponadprzeciętnymi wynikami, rozmowy z wyróżniającymi się pracownikami. Wewnętrzne gazetki mają duże znaczenie dla działania całej korporacji, bowiem świetnie dopingują personel. Dzięki temu członkowie załogi bardziej angażują się w funkcjonowanie korporacji, czują się dumni ze swojego miejsca pracy, a ich zwykłe zadania dają im więcej satysfakcji. Badania pokazują, że firmowy biuletyn sprawia, że pracownicy czują się bardziej odpowiedzialni za produkowane artykuły, podnosi się też jakość usług. Dużym plusem jest także usprawnianie kanałów komunikacji między pionami, które bywają częstą przyczyną nieporozumień w wielu firmach. Gazeta korporacyjna gwarantuje też pełną transparentność planów korporacji.

Projekt gazety – dotrzyj do usługobiorców i firm z tej samej branży

Oczywiście gazeta firmowa to także znakomita forma komunikacji zewnętrznej. Broszura może dotrzeć do odbiorców takich jak: kontrahenci, prasa, partnerzy firmy, uczniowie. Firmowy biuletyn dzięki temu realizuje cele marketingowe, zwiększa wyniki sprzedażowe, a także wspiera działania PR. Myśląc o założeniu gazety firmowej musimy najpierw zaangażować zespół redakcyjny oraz zaplanować szatę graficzną. Najlepiej posiłkować się usługami doświadczonych podmiotów (tj. studiów graficznych), którzy zrobią projekt gazety, zaplanują wygląd gazetki i zatroszczą się o kwestie techniczne. gazeta firmowa z pewnością wypełni swoją misję.

Lokalizacja:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]