Pozycjonowanie – co warto wiedzieć

Pozycjonowanie stron - usługa na miarę Twoich potrzeb

Pozycjonowanie stron internetowych to wielorakie czynności mających na celu poprawienie widoczności stron w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Im wyższą pozycję zajmie strona w wynikach wyszukiwania, tym więcej pojawi się odwiedzających witrynę, co ostatecznie daje możliwość zwiększenia dochodów firmy. Drugim atutem tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności marki, produktu lub usługi.

Algorytm Google klasyfikuje każdą witrynę internetową na podstawie prawie dwustu różnych czynników. Wynik tej ewaluacji decyduje o tym, na której pozycji strona albo jej podstrona wyświetli się w SERP na konkretne słowo kluczowe. Za najistotniejsze czynniki rankingowe zawodowcy ds. SEO uznają np. linkowanie (wewnętrzne i zewnętrzne), PageSpeed, jak również jakość treści.

Wstukując w przeglądarkę Google jakąkolwiek frazę, internaucie ukazuje się lista stron, których treść została uznana za najlepszą odpowiedź na powyższe hasło. Które strony wyświetlają się w wynikach najwyżej? Głównie te, których zawartość jest bardzo rozbudowana oraz dobrze wypełniona trafnymi słowami kluczowymi. Na pozycje wpływ ma również właściwie zoptymalizowanie kodowanie, szybkość ładowania się strony (zarówno w wersji na desktop, jak i mobile), jak również ilość stron www zamieszczających odnośniki do naszej witryny.

Czy opłaca się przekazać pozycjonowanie strony albo sklepu internetowego agencji SEO?

Algorytm Google cyklicznie jest modyfikowany, w związku z tym warto oddać pozycjonowanie sklepów oraz stron zawodowcom. Trafnym wyborem jest agencja SEO, która ma wieloletnie doświadczenie w tym obszarze. W takich firmach pracuje szereg specjalistów nie tylko od SEO, lecz również projektowania stron czy copywritingu. Zlecając pozycjonowanie podmiotowi zewnętrznemu zaoszczędzone czas i środki można zaprząc w inne działania, które także podniosą przychód firmy.

Prowadzisz firmę? Pozycjonowanie w Google jest teraz koniecznością!

Pozycjonowanie to w głównej mierze usługa adresowana do właścicieli stron internetowych, których zadaniem jest prezentacja i sprzedaż produktów czy usług firmy. Decydując się nawet niszową działalność nierozważnie jest w dzisiejszych czasach nie posiadać strony firmowej albo ją uruchomić, ale zrezygnować z jej pozycjonowania. Biznesowi konkurenci nie ustają w walce o pozyskanie kolejnych klientów. Wedle badań prawie 97% klientów poszukuje online informacji o lokalnych firmach, co wyraźnie wskazuje do jak dużej grupy odbiorców można w ten sposób dotrzeć. A pojawienie się adresu sklepu czy strony w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania ogromnie zwiększa prawdopodobieństwo, iż konsument skorzysta z naszych usług.

Lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]