Pozycjonowanie Krakow - usługa dostosowana do Twoich potrzeb
Funkcjonują trzy popularne sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie okresowe,
– pozycjonowanie Long Tail, czyli na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie lokalne.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe pełni specjalną rolę przed okazjonalnymi bądź cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak koncert znanego piosenkarza, Dzień Matki czy Święto Pracy. Ten rodzaj pozycjonowania będzie szczególnie skuteczny, jeżeli popularna w konkretnym czasie fraza zostanie znaleziona i wykorzystana z odpowiednim wyprzedzeniem. Zwykle pozycjonowanie okresowe stosowane jest w branży gastronomicznej i turystycznej. Przeważnie powinno się zainicjować je na 8-10 tygodni przed ważnym wydarzeniem, by Google zdążyło zaindeksować nową czy też zmodyfikowaną treść strony internetowej.
Pozycjonowanie Long Tail, innymi słowy na tzw. długi ogon
Następny typ pozycjonowania to odpowiednie i przetestowane rozwiązanie dla właścicieli firm posiadających niski budżet na reklamę. Za sprawą poprawnego doboru słów kluczowych, nie tylko uda się wejść w niszę powiązaną z wybraną branżą, ale także stawki za reklamę w Google Adwords znacznie się zredukują. Pozycjonowanie Long Tail to też znacznie niższa konkurencja. Ważne jest również to, że coraz popularniejsza jest tendencja do wprowadzania skonkretyzowanych zapytań w wyszukiwarkach.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– obuwie puma Turin II białe sklep online,
– golarka Philips One Blade Pro szara,
– telefon LG K40 biały.
Pozycjonowanie na długi ogon jest bardzo istotne przede wszystkim dla sklepów online. Za pomocą tego rodzaju fraz, sklepy mające w swoim asortymencie nader szeroką ofertę produktów mogą efektywniej zdobywać pożądane pozycje w Google.
Pozycjonowanie Lokalne
W takim pozycjonowaniu najważniejsze jest dodanie do frazy nazwy konkretnej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można uwzględnić z reguły:
– państwo (przykładowo “filharmonia Polska”)
– miejscowość (“saksofonista Kraków”)
– dzielnicę (“sklep odzieżowy Widzew”)
Pozycjonowanie lokalne świetnie zda egzamin w działaniach dla podmiotów lokalnych, które adresują swój asortyment tylko do klientów zamieszkujących na konkretnym obszarze. Ta metoda pozycjonowania jest preferowania też wówczas, gdy przedsiębiorstwo ma niewielki budżet reklamowy i nie jest w stanie walczyć o pozycje na frazy bez dopasowania miejscowego, przykładowo zamiast “nauka gry na fortepianie“, to “nauka gry na fortepianie Kraków”.
Lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]