Agencja PR Kraków. Kompleksowa pomoc profesjonalistów
Gdy prowadzi się firmę, bez względu na to czy jest się wytwórcą, usługodawcą czy dystrybutorem, akcje reklamowe powinny być ważnym elementem budowania rozpoznawalności marki. Duże przedsiębiorstwa oraz spółki mają finanse na organizację i utrzymanie własnych sekcji ds. marketingu, jednak mniejsze biznesy, które rzadko prowadzą akcje promocyjne, z reguły szukają wsparcia u zewnętrznych agencji marketingowych.
Agencja reklamowa – zespół specjalistów pomoże Ci dotrzeć do klienta
Agencja marketingowa to ekipa twórczych specjalistów z ogromnym doświadczeniem, dysponujących wieloma kwalifikacjami przydatnymi w branży reklamowej. Dzięki współpracy z ekspertami doskonale orientującymi się zarówno w sferze kampanii reklamowych w sieci (animacje i filmy viralowe, social media), tradycyjnej komunikacji medialnej, jak i grafiki (w tym DTP), agencja marketingowa jest w stanie zagwarantować klientom wszechstronną obsługę. Nowe przedsiębiorstwa mogą zlecić przygotowanie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i szablonami akcydensów (papier firmowy, wizytówki oraz obwoluty), a te które posiadają już własne logo mogą być pewne, iż będzie ono prawidłowo użyte w trakcie tworzenia materiałów reklamowych – stoisk targowych, kalendarzy, billboardów bądź folderów. Agencja marketingowa pomoże również stworzyć przyciągające, unikatowe artykuły na stronę www firmy, jak również opracuje strategię kontaktów z klientami za pośrednictwem najpopularniejszych mediów społecznościowych, jak np. Instagram, Facebook i Twitter.
Do jakich podmiotów adresowana jest oferta agencji marketingowej?
Oferta agencji marketingowej kierowana jest przede wszystkim do firm, które nie posiadają swojego działu promocji. Jakkolwiek nie oznacza to, że to wyłączny model kooperacji. Praca agencji w szeregu przypadków polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w przedsiębiorstwie zespołowi zajmującemu się reklama i marketingiem. Jeśli więc nie ma on praktyki w przygotowaniu spotkań z klientami, konferencji czy targów, które najczęściej wymagają drobiazgowego planowania, te obowiązki może przejąć zewnętrzna agencja reklamowa. Może ona także posłużyć za narzędzie wspomagające budowę kompetentnej oraz zgranej ekipy pracowników – należy powierzyć jej zaplanowanie warsztatów integracyjnych lub opracowanie planu kursów. Na rynku działają tysiące agencji reklamowych, należy jednak wybierać te, które gwarantują dostęp do szerokiego grona kompetentnych specjalistów. Umożliwi to zlecenie wszystkich przedsięwzięć reklamowych jednej agencjii w rezultacie – większy nadzór nad integralnością kampanii i wizerunku firmy.
Lokalizacja:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]